Компанія Google була заснована ще у 1998 році Ларрі Пейджем та Сергієм Бріном, однак майже одразу завоювала прихильність користувачів інтернету своїм інноваційним підходом до алгоритмів пошуку у всесвітній мережі, надаючи більш точні та швидкі результати, порівняно із конкурентами. За відносно короткий час компанія значно розширила свої продукти та послуги, включаючи електронну пошту, пошук зображень та карти, а також такі розробки як операційна система для мобільних пристроїв Android та веб-браузер Chrome.

Як зміниться пошук із впровадженням штучного інтелекту

Google і сьогодні залишається однією із найбільших технологічних компаній у світі та беззаперечним лідером у сфері пошукових систем і, оскільки останніми роками штучний інтелект, зокрема, Bing та ChatGPT, користується все більшим попитом, компанія не забарилася зі своєю відповіддю. Новий пошук від Гугл

10 травня відбулася щорічна конференція Google I/O, на якій було презентовано ряд своїх нових та майбутніх досягнень. Перш за все, варто відмітити, що найближчим часом зміни торкнуться саме Google Search: в систему інтегрують нейромережу Magi, розроблену техногігантом спеціально для цієї мети як відповідь популярному сьогодні GPT-4, що вже активно використовується конкурентами. Це нововведення дозволить генерувати повноцінну відповідь на будь-які запити користувачів, навіть такі, які до цього часу вважалися неточними, занадто великими чи такими, що не відповідають критеріям пошуку. Відповіді стануть більш персоналізованими та особистими, базуватимуться на попередніх запитах та джерелах, яким надає перевагу користувач та інших даних, зібраних Пошуком.

Ще однією із інновацій стане відмова від звичних 10 «синіх посилань», що видає пошуковик на запит. Натомість видача буде містити більше відеороликів, постів із соцмереж чи форумів. Відповіді стануть максимально вичерпними, щоб у користувача залишалось якомога менше додаткових запитань. При пошуку того чи іншого продукту, користувач отримуватиме список продуктів із описами, зображеннями, цінами, рейтингами, відгуками та рядом інших важливих факторів.

Також у межах самого пошуку користувач матиме змогу спілкуватись із штучним інтелектом так, як це відбувається у ChatGPT.

Яких аспектів оновлення не торкнеться

У Google завжди відповідально ставились до свого основного бізнесу – реклами у Пошуку, тому ця сторона пошукової системи залишиться без змін і, за словами розробників, надалі буде пріоритетною.

Як повідомлялося на конференції – реклама є однією із найважливіших складових всесвітньої мережі, тому рекламні оголошення як і раніше будуть відображатися у спеціальних місцях, допомагати знаходити необхідні продукти, послуги та спрямовувати трафік на веб-сайти, що, звісно, дає змогу полегшено видихнути маркетологам.

Новий пошук від ГуглОднак і від класичного пошуку у компанії повністю не відмовились. Відомо, що на такі тонкі питання як гострі політичні теми, медицина фінанси тощо, штучний інтелект не генеруватиме відповіді, а запустить звичайний формат пошуку.

Коли запрацює нова пошукова система

На даному етапі пошукова система під керівництвом ШІ знаходиться у стадії тестування та доступна лише обмеженому колу користувачів зі Сполучених Штатів, які знаходяться у так званому списку очікування. Так буде протягом, принаймні, декількох наступних тижнів, під час яких буде відстежуватись якість та швидкість результатів пошуку. Проте є й хороші новини – чат-бот Bard, що також базується на нейромережі зі списку очікування буде видалено та запущено у 180 країнах світу та отримає підтримку 40 мов, серед яких планують запровадити й українську.

Поділитися в соціальних мережах:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram

1 коментар до “Радикальні зміни в пошуковій системі від Google: що варто знати”

  1. Google постійно вдосконалює свою пошукову систему та пристосовується до змінних потреб користувачів. Думаю, що ці нові реформи позитивно вплинуть на якість пошуку і допоможуть знайти необхідну інформацію швидше та ефективніше. Вже хочеться побачити та покористуватися новим пошуком:)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *