Багато хто чув таке поняття як SEO-аудит сайту, але не зовсім розуміють, для чого він потрібен і як його проводять. Цей процес є невід’ємною складовою успішної оптимізації будь-якого сайту для пошукових систем, виявлення та усунення технічних проблем, а також підвищення конкурентоспроможності.

Чому виникає необхідність у проведенні аудиту сайту

SEO-аудит – це процес детального аналізу веб-сайту з метою виявлення його сильних і слабких сторін з точки зору пошукової оптимізації. Основна мета – виявити можливі технічні помилки, перевірити швидкість завантаження сайту та з’ясувати загалом, що можна покращити на сайті для підвищення видимості і залучення цільового трафіку.

Основні компоненти SEO-аудиту:

  • Аналіз ключових слів: перевірка та вибір тісно пов’язаних по змісту ключових слів для кожної сторінки сайту. Іншими словами – це підбір пошукових запитів, якими користувачі шукають потрібну їм інформацію, товар тощо. Ключові слова мають великий потенціал для привернення трафіку.
  • Технічний аудит: Оцінка технічного стану сайту, зокрема перевірку швидкості завантаження сторінок, наявність помилок сервера, перенаправлень, неоптимізованих URL-адрес, зображень та інших технічних аспектів.
  • Аналіз контенту: Перевірка якості контенту, включаючи унікальність, релевантність і оптимізованість для ключових слів. Рекомендації щодо вдосконалення контенту також можуть включати створення нових сторінок або оновлення існуючих.
  • Аналіз посилань: Оцінка якості зовнішніх посилань, що вказують на ваш сайт, а також внутрішніх посилань між сторінками сайту(так звана перелінковка). Пошукові системи оцінюють якість посилань і їх кількість, тому важливо забезпечити належний посилальний профіль.
  • Аналіз конкурентів: Дослідження конкурентного середовища, тобто аналіз ключових слів, посиланьних профілів та стратегій конкурентів. Це дозволить зрозуміти, як покращити свою позицію в результатах пошуку порівняно з конкурентами.
  • Аналіз соціальних медіа: Оцінка присутності бренду в соціальних мережах і його вплив на SEO. Соціальні медіа можуть допомогти збільшити взаємодію з аудиторією і підвищити вплив сайту в пошукових системах.

Як зробити SEO-аудит сайту самотужки

Аудит в цілому – об’ємний та багатогранний процес і немає єдиного алгоритму для його проведення. Хоча для кожного SEO-спеціаліста підхід до виконання аудиту часто носить індивідуальний характер, процедуру перевірки сайту можна розбити на наступні кроки:

  1. Використання онлайн-інструментів. SEO-спеціалісти у своїй роботі використовують безкоштовні або платні онлайн-інструменти для отримання загального аналізу сайту, таких як інструменти для перевірки ключових слів, технічного аудиту і аналізу посилань.
  2. Перевірка структури сайту. На цьому кроці проводиться аналіз структури сайту для того, щоб впевнитись, що сторінки впорядковані та легко доступні для користувачів, URL-адреси оптимізовані та легко читаються.
  3. Аналіз ключових слів. Визначення ключових фраз, що відповідають бізнесу, тематиці сайту та аудиторії. Відбувається перевірка, як ці ключові слова використовуються на сторінках веб-сайту та розглядається можливість оптимізації контенту для підвищення видимості.
  4. Перевірка швидкості завантаження сторінок. Для цього використовують спеціальні інструменти для загальної оцінки швидкодії сайту, виявлення можливих ресурсів, що уповільнюють завантаження сторінок, зокрема занадто великих зображень, скриптів, які не використовуються тощо.
  5. Аналіз посилань: На цьому етапі необхідно виявити кількість та якість вхідних посилань на сайт та виконати оцінку посилального профілю. Також з метою збільшення посилальної маси оцінюють можливість отримання нових якісних посилань.
  6. Оцінка оптимізації під мобільні пристрої. Сайт повинен однаково привабливо виглядати та функціонувати належним чином не лише на комп’ютерах, але й на мобільних пристроях, бути адаптивним і зручним для користувачів.

Слід пам’ятати, що самостійний аудит вимагає певних знань, досвіду та ресурсів. Крім того, аналіз сайтів потрібно проводити періодично, оскільки вони постійно розвиваються та змінюються. Це дозволяє зберегти конкурентну перевагу та забезпечити високу позицію в результатах пошуку. Тому не завжди доцільно займатися цим самотужки, а краще звернутися до фахівців у цій галузі, які проведуть більш детальний і комплексний SEO-аудит веб-сайту.

Висновок

SEO-аудит є важливою складовою успіху будь-якого сайту. Він допомагає виявити потенційні проблеми та недоліки, покращити видимість в пошукових системах і забезпечити належний трафік.

Звернувшись до фахівців агенства Ticket to Online, власники сайтів отримують якісний комплексний SEO-аудит своїх сайтів, що враховує такі аспекти як аналіз ключових фраз, технічного стану сайту, контенту, посилань та конкурентів. Спеціалісти TTO нададуть цінні рекомендації щодо подальшої оптимізації та проводитимуть необхідні періодичні послуги з підтримання видимості та конкурентоспроможності веб-сайту.

Поділитися в соціальних мережах:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *