1. Не покладайтеся на навігаційні посилання
Посиланням навігації бракує контексту, оскільки вони зазвичай є посиланнями без інших пояснювальних слів навколо них. Гірше того… якщо припустити, що посилання в навігації посилаються на різні поняття, це єдине місце на веб-сайті, де посилання НЕ пов’язані одне з одним контекстно. Навігаційні посилання, безумовно, допомагають пошуковим системам знаходити вміст, а також можуть бути частиною розрахунків PageRank. Однак контекст походить із тексту, що оточує посилання в основному тексті.
2. Не намагайтеся використовувати теги NoFollow у внутрішніх посиланнях (це може викликати суперечки)
Теги NoFollow повідомляють пошуковим системам, що вони не повинні довіряти посиланню лише тому, що ви зробили посилання у своєму тексті. Це не означає, що цільова сторінка ПОГАНА, але означає, що ви не можете надати жодної ваги її довірі. Деякі пошукові системи грали з ідеєю спробувати маніпулювати PageRank на сайті, додаючи теги NoFollow. Наприклад, ви можете вирішити, що сторінка «Політика конфіденційності» вашого сайту насправді не потребує повноважень, то чому б не «NoFollow» усіх посилань на цю сторінку, щоб повноваження залишалися на головних сторінках. Хоча це МОЖЕ спрацювати в цьому випадку, вважається ймовірним, що будуть зроблені помилки. Якщо всі посилання на цільову сторінку успішно перейшли, посилання OUT цієї сторінки також не матимуть цінності. На погляд пошукових систем, втрата релевантних контексту внутрішніх посилань у основному тексті є більш шкідливою, ніж невелика кількість PageRank, що просочується на небажану сторінку.
3. Не пов’язуйте Cornerstone Content із великою кількістю тем
Зазвичай сторінки з найкращим рейтингом лазерно зосереджені на одній або двох темах у крайньому випадку. Якщо ви намагаєтеся зробити занадто багато з одним вмістом, ви створите внутрішні посилання, які можуть зменшити контекстну ясність, а не збільшити її.
4. Не оптимізуйте текст прив’язки
Це проблема, через яку стикаються більшість інших інструментів оптимізації внутрішніх посилань. Налаштування зазвичай створювало посилання з точною відповідністю. Ці посилання не такі хороші, як інструмент оптимізації, який спочатку створює графік знань і використовує його для з’єднання точок. Підхід Ticket to Online створює більш природну структуру зв’язків, яка має добре працювати як для людей, так і для машин.
Поділитися в соціальних мережах: