Оптимізація внутрішніх посилань може значно покращити трафік SEO. На жаль, внутрішнє зв’язування дуже важко оптимізувати вручну. Більшість інструментів внутрішньої оптимізації посилань не працюють, оскільки вони засновані на ключових словах, а не на темах. На щастя, Ticket to Online все це змінює, створюючи графік знань вашого веб-сайту та автоматизуючи оптимізацію внутрішніх посилань. У той же час ви зберігаєте повний контроль над процесом і основними припущеннями.

Розуміння внутрішнього PageRank

PageRank(рейтинг) сайту

Хоча сьогодні Google не так багато говорить про це, кожна URL-адреса в їхньому індексі досі має пов’язану оцінку True PageRank. Сьогодні ви не можете зрозуміти, що це таке, але алгоритми Google можуть легко отримати доступ до цього показника, коли намагаються зіставити запити користувачів із (вашим) вмістом. Розумно використовуючи внутрішні посилання, ви можете направити більшу частину рейтингу сторінок на найважливіші цільові сторінки вашого веб-сайту. Ті, які ви хочете, щоб пошукові системи розмістили у своїх пошукових системах!

Тематичний PageRank надає додатковий контекст

Більш тонка, ніж Internal PageRank, ідея Topical PageRank. Єдиний інструмент на ринку, який відстежує все, що наближається до цього на глобальному рівні, це Topical Trustflow від Majestic. Однак Ticket to Online може оптимізувати Topical PageRank із лазерною точністю. Це тому, що він може пов’язувати теми разом, навіть якщо вони просто обговорюються на сторінці, а не є центром статті.

Яка ідеальна структура внутрішніх посилань

Процес для оптимізації внутрішніх посилань:

1. Створіть Knowledge Graph (граф знань)
Незважаючи на те, що спосіб навігації вашого сайту впливає на здатність Google сканувати та розуміти сайт, справжній контекст міститься в словах на основній частині сторінки. Для ідеальної структури посилань спочатку потрібно побудувати граф знань веб-сайту.. Ticket to Online робить це, зчитуючи весь вміст і аналізуючи його за допомогою агресивного алгоритму обробки природної мови (NLP).

2. Пов’яжіть кожну важливу тему з однією цільовою сторінкою
У будь-якому випадку вгорі будь-якої сторінки результатів пошукової системи може бути лише одна сторінка. Навіть якби єдиними сторінками в Інтернеті були ваші власні, Google усе одно мав би розмістити одну сторінку вгорі та впорядкувати решту. Тому має сенс не залишати це напризволяще. Пов’язуючи тему з певною цільовою сторінкою чи URL-адресою, ви починаєте процес оптимізації внутрішніх посилань. Якщо цей важливий крок не буде виконано, у вашому внутрішньому зв’язку може бути недостатньо ясної мети. Ticket to Online робить цей процес дуже легким! Оскільки він уже створив графік тем вмісту вашого сайту, легко вибрати одну сторінку, яка буде наріжним вмістом для теми. Цю асоціацію можна зробити на самому графіку, вибравши сторінку, яка відповідає темі. Пов’язати тему також можна на рівні сторінки.

3. Пов’яжіть усі інші згадки теми з головною цільовою сторінкою
Це потенційно займе кілька днів вручну. На щастя, Ticket to Online робить усе це за вас!

Поділитися в соціальних мережах:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *