Перейти до вмісту

Ticket to Online

Що таке УТП і як його скласти

Розвиток і успішне процвітання будь-якого бізнесу неможливе без правильно продуманої маркетингової стратегії. Сукупність маркетингових прийомів і методів буде виділяти конкретну компанію серед конкурентів і підкреслювати унікальність виробленого продукту чи послуги.

Одним і з маркетингових прийомів вважається УТП – унікальна торгова пропозиція. Для чого потрібен УТП і як його правильно скласти – розкажемо нижче. 

Принципи роботи УТП

УТП в бізнесі, рекомендаціїУТП – це фраза максимальною довжиною 10 слів, яка розповідає споживачу про продукт, спонукає до покупки. Правильно складена УТП здатна підвищити ефективність реклами, сприяти ідентифікації, запам’ятовуванню продукту та бренду на ринку. Покупець буде повертатися до продукту знову і знову, адже УТП чіпляє споживача, постійно нагадує про себе, вирізняє серед конкурентів.

Що таке УТП у бізнесі? Це спосіб підвищити свій дохід. Якщо споживач бачить вигоду у цій розрекламованій кодовій фразі, то він згодиться переплатити, щоб стати власником об’єкту УТП.

Щоб створити УТП, яке буде працювати, необхідно дотримуватися наступних правил.

  1. Конкретність – це прості і зрозумілі слова із закликом скористатися товаром чи послугою.
  2. Унікальність – запропонована перевага від покупки буде унікальною, інноваційною серед конкурентів.
  3. Ефективність – конкретна вигода чи перевага, яку отримує покупець.

Сформована пропозиція буде діяти не тільки на розум і логіку потенційного клієнта, а і на його емоції – викликатиме інтерес чи здивування і оцінку вигоди, переваги від продукту.

Рекомендації по створенню УТП

Хто складає УТП? Це робота маркетологів, адже УТП дозволить продавати продукт швидше, простіше, не буде необхідності конкурувати за ціною, а повторні продажі проходитимуть по раніше складеній схемі.

Поради по формуванню маркетингової пропозиції.

  1. Аналіз потреб і бажань цільової аудиторії для визначення її пріоритетів у виборі послуг чи товарів.
  2. Зробити акцент на унікальних ознаках – так можна вирізнитися з-поміж конкурентів.
  3. Зайняти свій сегмент на ринку, в якому будете експертом.
  4. Запропонувати додаткові, нові послуги – щось більше, ніж просто продукт, щось оригінальне, актуальне і привабливе.
  5. Використайте недоліки, які стануть перевагою – це буде явною конкурентною перевагою.
  6. Гарантія якості і результату – використовуйте цифри – це яскрава наочність.
  7. Підтверджене лідерство у зайнятій ніші – це імідж і репутація компанії.

УТП – не голослівне твердження. Усе заявлене у цій пропозиції треба підтверджувати на ділі і вести достойну конкурентну боротьбу на ринку.

Поділитися в соціальних мережах:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

1
Крок 1
2
Крок 2
3
Крок 3
4
Крок 4

Ваша скидка

0 $

Ваша скидка

10 $

Ваша скидка

15 $

Ваша скидка склала

20 $

На яку пошту прислати ціну роботи?