Просування бренду в соціальних мережах є одним із найпопулярніших, швидких та ефективних способів digital маркетингу у світі. Даною соціальною мережею користуються понад 1 мільярд користувачів, а в день не менше 500 мільйонів людей використовують Instagram в різних цілях: дивляться і публікують сторі, публікації, ріллси. Занурившись у світ Інстаграма, ви зможете знайти свою базу потенційних клієнтів, і заробляти не встаючи з дивана.

Активность в Instagram - как привлечь подписчиков в аккаунт

Багато людей навіть не замислюються, що ведення Instagram-акаунту може бути важким. Здавалося б, все в телефоні, сидиш і постиш … але, насправді, не все так легко! Профіль Інстаграма необхідно вести стабільно та зацікавлювати підписників новими публікаціями та історіями. Наприклад, ви маєте 10 000 підписників, але публікації виставляєте раз на два тижні – у результаті ви не миготите і не запам’ятовуєтесь підписникам, і активність падає, а підписники згодом відписуються від вас, тому що ваш профіль не цікавий.

Щоб такого не сталося потрібно прийняти і виконувати певні правила з ведення соц. мережі:

  1. Визначитись із темою блогу.
  2. Підібрати дизайн для публікацій та сторі.
  3. Скласти контент-план.
  4. Публікувати контент не рідше 3-х разів на тиждень.
  5. Бути активним: відповідати на коментарі, самим писати коментарі на свіжих публікаціях, підписуватись та лайкати інші акаунти.

Ведення облікового запису займає багато часу, тому що потрібно постійно черпати нові ідеї для контенту, аналізувати конкурентів, бути активним у профілі, вести рекламу. Для такої роботи необхідно наймати людину (менеджера соціальних мереж), як для повноцінної роботи та замовлення не змусять довго чекати. Продаж окупиться через +-3 місяці повноцінної роботи.

Безкоштовні способи просування Інстаграм-сторінки

Інстаграм підтримує багато функцій для ведення та просування облікових записів, є як платні так і безкоштовні способи. Почнемо з приємного, безкоштовного:)
Способи ведення, на яке знадобиться лише час:

  1. Підключення Instagram for Business.
    Якщо ви плануєте розвивати бізнес в Інстаграм, то ваш профіль повинен відповідати. Для цього необхідно в налаштуваннях профілю підключити бізнес-аккаунт. За його допомогою у вас будуть доступні такі функції:
    – Вказівка ​​напряму компанії
    – Контактні дані (пошта, WhatsApp, телефон)
    – Посилання на сайт
    – Вказівка ​​категорії сфери діяльності
    – Власний хештег
    – Статистика активності
    – Ведення реклами прямо з Інстаграма
  2. Підберіть ретельно назву облікового запису.
    Чим легше і простіше запам’ятовується і пишеться – тим краще. Намагайтеся підбирати короткі назви з мінімальним вкладенням додаткових символів.
  3. Аватар.
    Продумайте якісний та яскравий аватар для профілю. Він повинен бути пов’язаний з вашою продукцією/послугами. І намагайтеся не змінювати його часто (щоб клієнти вас не втратили).
  4. Підбір хештегів.
    Перед публікацією контенту проаналізуйте конкурентів на використання хештегів. Перегляньте частотність запитів щодо них і складіть добір за ними для кожної публікації. Плюс створіть фірмовий хештег, який буде під кожним постом.
  5. Геолокація публікацій та сторі.
    Чимало важливим є відмітка на карті. Позначайте місто на кожному пості чи сторі, це привабить клієнтів за обраною локацією.
  6. Новий тренд – Instagram Reels.
    Нещодавня новинка в Instagram (запозичена у TikTok) відео Reels швидко набуло популярності. Якщо ваше відео увійде в рекомендації – вітаємо, у вас велике охоплення, множення підписників, і звичайно ж, продаж! Знімайте якісні відео та трендовими звуками – це сильний крок для бізнесу.

Для новачків у сфері соц. мереж буде важливим затвердиться та набратися досвіду у безкоштовних способах ведення профілю. Але й часу це займає чимало – це важливо.

Платні способи ведення Інстаграм-сторінки

На додаток до безкоштовних та обов’язкових способів ведення застосовується і платний спосіб. Даний спосіб приверне потенційних клієнтів до облікового запису і допоможе заробити не за місяці, а за лічені дні.
Для швидкого способу залучення клієнтів на які знадобляться вкладення:

  • Таргетована реклама. Аналізується аудиторія, що цікавить, складається контент план із закликами до дії (підписка, покупка, залишити заявку, перегляд сайту або товару на сторінці)
  • Реклама у блогерів. Досить популярна схема просування, але необхідно вибрати правильного блогера з реальними підписниками, а не накрутками. Перед замовленням обов’язково читаємо відгуки.
  • Залучити підписників розіграшем. Безкоштовно – люблять усі. Регулярно влаштовуйте розіграші в акаунті і залучите нових клієнтів, не надто витратившись, плюс до всього ви отримаєте відгук від переможця.

Комплексне просування Instagram з нуля, але за умови правильного формування дій виведе вашу компанію на новий рівень. Впізнаваність бренду, відгуки, продаж. Інстаграм – це правильний вибір просування бізнесу за допомогою залучення ЦА.

Ведення та просування інстаграму, ціна

Інтернет-агенція Ticket to Online пропонує ефективне просування в Інстаграмі, тому що якісний вид соц. мережі – це запорука успіху у бізнесі. Користувачі оцінюють спочатку на вигляд, а тільки потім за якістю. До кожного проекту ми викладаємось на всі 100%, кожен проект індивідуальний, з особливою історією та метою. Замовляйте контент-стратегію ведення профілю на нашому основному сайті: https://tto-studio.com/

Поділитися в соціальних мережах:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *