База даних Google містить в собі мільярди інформації, і щоб надати користувачу корисну та вірну відповідь на запит, система опрацьовує кожну сторінку, виділяє найрелевантніші, аналізує історію пошуку користувача і пропонує найкращі рішення.
Якщо користувач не віднайшов по заданому запиту потрібну сторінку, а точніше зайшов і вийшов(до 10 секунд перебування на сайті), тому що вона не надала йому відповідей, гугл підводить висновок по сайтам і дещо може понизити їх позиції.
Категорії поділу пошукових запитів в Google
Веб-оптимізатори виділяють 3 класи пошукових запитів, вони діляться на:
- Інформаційні. Такі запити означають, що людина хоче знайти відповідь на якийсь термін, статтю, опис. Формулювання приблизно таке: “дерево тополя”, напевно, користувач цікавиться інформацією про дане дерево, і хоче переглянути його зображення.
- Навігаційний. Користувач має за мету перейти на потрібний йому сайт, а не вибирати щось схоже у видачі. Тому він формулює всій запит чітко, наприклад: “Агентство Ticket to online” (www.tto-studio.com).
- Діловий. Ключовий запит означає, що користувач націлений на дію(купити, замовити, оформити). Такий запит виглядає так: “кросівки спортивні купити”.
- Гео-залежні. Запити вводяться із вказанням міста, країни, наприклад: “Склопакети Київ”. Тоді пошук видасть дані по цьому місту.
Контекстна реклама(перші та останні 3 позиції у видачі Google) також розподіляє запити і фільтрує їх. Тобто, якщо видача веб сайтів в Києві була одна, а загугливши в Миколаєві – пропозиції отримаєте інакші, на це впливають геолокаційні ключові слова, за якими налаштована реклама.
Поділитися в соціальних мережах: