Правильно оформлена інформація про наявність товару – це запорука швидкого заробітку. Існує безліч нюансів, які слід враховувати при розміщенні оголошень. Саме від них залежить термін продажу.

Портрет покупця і як його сформувати

Для продажів не так вже й важливо, який у вас товар. Головне для результативності – правильно сформувати текст та підібрати відповідні фото. Для розміщення існує безкоштовна дошка оголошень, що набула своєї популярності серед користувачів. На ній публікується інформація про товар, в якій зазначається ціна та характеристики.

Щоб написати правильно текст, потрібно сформувати портрет свого покупця. Спочатку визначіть його вік та стать. Проаналізуйте, що саме може цікавити цю людину і на що вплине придбання товару.

Якщо у вас в наявності жіночі парфуми, косметика, засоби гігієни, можна зробити висновок, що покупцем скоріш за все буде представник жіночої статі. Тут допоможуть швидкому продажу правильні характеристики. В них обов’язково потрібно зазначити переваги використання продукції, її властивості, склад, швидкість дії.

Як підібрати фотографії

Перед публікацією оголошення обов’язково подбайте про наявність якісних фото. Якщо ви їх робите самостійно, намагайтеся забезпечити необхідне освітлення та підібрати правильний ракурс, щоб зображення вийшло чітким. Приберіть сторонні предмети та виберіть гарний фон.

Якщо це просто картинки, вони мають бути якісні та відповідати товару, який розміщується в оголошенні. 

Як сформувати заголовок

Іноді ці декілька слів можуть мати навіть більше значення, ніж сам текст характеристики. Заголовок – це перше, на що звертає увагу покупець при пошуку необхідного товару. Дошка оголошень Україна допомогла вже багатьом користувачам здійснити продажі та покупки. Незрозумілий, короткий чи не креативний заголовок ніколи не привабить потенційного покупця.

Не використовуйте в ньому слова типу “продається” чи “недорого”. Не прописуйте там свій номер телефону чи інші контактні дані. Заголовок має вміщати в собі корисну інформацію для покупця.

Завчасно подумайте, за якими словами можливий пошук вашого товару. Намагайтеся конкретизувати заголовок, щоб він не сплутувався з іншими.

Можливо це будуть послуги у сфері залізничного транспорту, якісні каструлі від виробника, ліхтарі туристичні тощо. Важливо зацікавити покупця. Лише в такому випадку він зверне увагу на інші характеристики.

Поделиться в социальных сетях:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *