Нещодавно відбувся захід YouTube Brandcast, на якому генеральний директор найбільшої онлайн-платформи для обміну відео-роликів YouTube Ніл Мохан повідомив, що компанія планує ввести 30-секундну рекламу замість двох послідовних 15-секундних при перегляді відео на смарт-телевізорі.

Рекламні ролики не можна буде відключити, що більше схоже на перегляд звичайного телевізора із традиційною та звичною рекламою, що десятиліттями транслюється по ефірному та кабельному телебаченні. Також повідомлялося, що онлайн-платформа тестує показ реклами під час призупинення перегляду контенту. Реклама показуватиметься у вигляді банера навколо ролика, що стоїть на паузі. Ці банери можна буде вимкнути натисканням кнопки «відхилити», вони міститимуть візуальну інформацію та певний інтерактив у вигляді QR-кодів, що, для прикладу, дозволять отримати знижку на товар, що рекламується.

Коли саме нововведення буде втілено, не повідомляється, однак відомо, що спочатку зміни торкнуться користувачів із США та Канади, а до кінця року – інших країн та по цілому світі.

Як майбутні зміни вплинуть на глядачів та рекламодавців

Ці нововведення можуть бути пов’язані із попередніми повідомленнями про те, що онлайн-відеосервіс другий квартал поспіль втрачає доходи від реклами. Це у свою чергу пов’язано із тиском конкурентів – TikTok та Facebook Reels.

Як показує статистика, від 2020 року кількість усіх переглядів YouTube у Сполучених Штатах зросла на 15% і станом на сьогодні становить 45%. Завдяки сервісу YouTube Select – преміум програми для рекламодавців, 70 відсотків показів якого потрапляють саме на телевізори, бренди мають змогу значно збільшити кількість трафіку та покращити свої рекламні можливості, показуючи більше своїх послуг чи продуктів.

YouTube Select

Зі слів Мохана, аудиторія, особливо молодь, все частіше дивиться YouTube на великих екранах та не надає значення типу контенту. Тому для тих глядачів, які звикли дивитися два рекламних ролики по 15 секунд, новий формат реклами не відрізнятиметься, звісно, якщо реклама не з’являтиметься частіше.

Насамкінець, варто зазначити, що ці зміни не торкнуться підписників YouTube Premium, тому одним із варіантів відмови від реклами на YouTube Smart TV є підписка на платний пакет.

Поділитися в соціальних мережах:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *